از مدتها قبل ویکتوریا بکهام از علاقه خود به ورود به صنعت لوازم آرایشی خبر داده بود. بلاخره این آرزو با همکاری شرکت استی لادر به حقیقت پیوست. البته در سال 2014 ویکتوریا اقدام به عرضه دو مدل لاک ناخن تحت نام خود کرده بود ولی آرزوهای وی فراتر از آن بود.به گفته خود وی "تولید لاک الهام بخش، راه پیش روی من بود و حالا همکاری با شریک تجاری باعث رونق بیشتر برندمان خواهد شد"
لوازم آرایشی استی لادر با همکاری ویکتوریا در تعداد محدود تولید شد و عرضه آن به صورت انبوه نبود. بکهام معتقد است که سالها تجربه استفاده از محصولات استی لادر و اطمینان از کیفیت محصولات، او را متقاعد نموده است تا بهترین تصمیم را به عنوان یک بانوی مصرف کننده از این محصولات، بگیرد. استی لادر تبلیغات گستردهای را با همکاری Kendall Jenner وEva Mendes در شبکههای اجتماعی انجام داد. Irene Kim بلاگر مشهوری که اولین بار در مورد این همکاری اظهار نظر کرد و گفت استی لادر در پی جذب مشتریان جوان است.
ویکتوریا بکهام استی لادر، خط جدیدی شد تا محصولات آرایشی در بستهبندیهای متنوع و به شکل بسیار مجلل در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. از ماه سپتامبر نیز محصولات جدید از طریق Victoriabeckham.com و Esteelauder.com قابل دسترسی است.
جین هرتز هودیس از شرکت استی لادر می گوید "بسیار هیجان زده هستیم که ویکتوریا زیبایی خود را با علاقهمندانش در سراسر دنیا به اشتراک می گذارد. ویکتوریا یک مبتکرالهام بخش است که می داند خانم ها چه میخواهند و چگونه میتوانند زیبایی خود را به حداکثر برسانند. ویکتوریا عاشق زیبایی است و ما خوشحالیم که ویرا در کنارخود داریم."